وقتی
ღღ_Lover_ღღ
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش اومدین ممنون که سر زدید لطفا نظراتتونو درباره ی هر مطلب بزارین



خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 6178
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
ღღღ Ariobarzanღღღ

آرشيو وبلاگ
ارديبهشت 1393


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 22:5 :: نويسنده : ღღღ Ariobarzanღღღ

 

وقتی میگویم دوست دارم

شاید تصور کنی تنها چند واژه ی ساده را در کنار هم گذاشته ام

و جمله ای را بیان کرده ام

اما...

این تنها یک جمله نیست

دنیای لبریز از رویا های سبز و سرخ

همین جمله کوتاه ....اری همین چند واژه خود کتابیست سر شار از معنا

دوست دارم یعنی زندگی بدون تو برایم بی معناست

بی تو دنیای من به سردی می گراید و چشمانم بی فروغ میگردد

قلب من منزلگاه توست و وجودم سرزمینی که تخت پادشاهی

را تنها لایق تو می دانم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: